Dagen i dag

I dag har vært en travel dag. Var med på nettmøte på Aftenbladet, for så å dra ut til Madlaleiren for å ta et bilde. Snart styremøte i Stavanger SV. Valgkamp er gøy, men tar mye krefter. Bloggen kommer jo nesten i andre rekke.