Dagen i dag
I dag har vært en travel dag. Var med på nettmøte på Aftenbladet, for så å dra ut til Madlaleiren for å ta et bilde. Snart styremøte i Stavanger SV. Valgkamp er gøy, men tar mye krefter. Bloggen kommer jo nesten i andre rekke.
I dag har vært en travel dag. Var med på nettmøte på Aftenbladet, for så å dra ut til Madlaleiren for å ta et bilde. Snart styremøte i Stavanger SV. Valgkamp er gøy, men tar mye krefter. Bloggen kommer jo nesten i andre rekke.
Her skal vi se litt på noen Kristin-bloopers: Nå trodde du vel jeg kanskje skulle skrive om fattigdom eller annet. Men nei :)
Jeg gleder meg til å se denne filmen :)
Denne våren har vært preget av mange debatter, men fokuset har kanskje vært litt feil?
Se og le!