Første skoledebatt over!
(foto: Vegard Ravndal) I dag hadde jeg min første skoledebatt, på Time vgs. Selv synes jeg debattene gikk greit og det er jo alltid gøy med skoledebatter. Så nå er det virkelig i gang. Det blir en del debatter de neste ukene (mer enn det kan jeg ikke si, med tanke på at de andre…