Innlegg på landsmøtet: husk sykehjemmene!
Kjære landsmøte, gode kamerater Jeg vil be dere se nærmere på forslag AN64. Her skriver kamerat Kolbjørnsen tre avsnitt om andre helse- og omsorgsinstitusjoner enn sykehus. Med all respekt å melde syns jeg Landsstyret her har oversett et viktig poeng; vi bør ha politikk på flere områder enn bare sykehus. Selv jobber jeg som pleiemedhjelper…